Jak probíhá výběrové řízení do pracovního poměru?

Váš prohlížeč - MS Internet Explorer #version# - již nepatří mezi podporované prohlížeče. Doporučujeme přejít na některý jiný prohlížeč, podrobnosti najdete v prohlášení o přístupnosti.

Jak probíhá výběrové řízení do pracovního poměru?

Forma a délka výběrového řízení závisí na typu pracovní pozice, o niž se ucházíte. Výběrové řízení tak může být i vícekolové.

1. Posouzení životopisu a motivačního dopisu

Každý životopis a motivační dopis posoudíme, případně vám zavoláme pro doplnění a upřesnění informací ještě předtím, než budete pozváni na pracovní pohovor. Údaje uvedené v životopise a motivačním dopise jsou základem pro postup kandidátů do dalšího kola výběrového řízení. V případě, že splníte požadavky na volnou pracovní pozici, pozve vás pracovník personálního oddělení na osobní pohovor. Vzhledem k tomu, že posuzování zaslaných dokumentů děláme pečlivě, může trvat nějaký čas, než se vám ozveme.

2. Pohovor s přímým nadřízeným

Další fází je strukturovaný pracovní pohovor s přímým nadřízeným, případně s dalšími odpovědnými osobami. Zjišťujeme úroveň požadovaných znalostí, dovedností, kompetencí a osobnostních charakteristik, které jsou pro výkon na obsazované pozici klíčové.

3. Seznámení s pracovištěm

Je pro nás důležité, aby se případní noví zaměstnanci dobře seznámili se svým budoucím pracovním prostředím, proto je jim v rámci výběrového řízení umožněno prohlédnout si toto pracoviště.

4. Kdy se vám ozveme?

V závěru pohovoru vás budeme informovat o krocích, které budou následovat – například kdy můžete očekávat naše vyjádření, zda bude třeba absolvovat další osobní pohovor apod.

Pokud uspějete ve výběrovém řízení, oslovíme vás s nabídkou a společně zařídíme potřebné nástupní formality (doložení dokladů o praxi, vstupní lékařská prohlídka apod.). Po vzájemné dohodě o podmínkách spolupráce a datu nástupu následuje podepsání pracovní smlouvy.